Isabella & David

1234

Isabella Rossellini & David Lynch – moj omiljeni glumačko-rediteljksi par, uz Alfred Hitchcock-Tippi Hedren, naravno. Lynch je dao definiciju fatalne žene koja se, bar vizuelno posmatrano, poklapa sa mojom. Fotografije koje je načinio Helmut Newton dodatno doprinose izvesnoj oštrini koja je već prisutna u Linčovom poimanju odnosa.

Još jedna moja naklonost, koja se odnosi na glumicu, a ima veze i sa Linčovim forsiranjem estetike ružnog (on kao da se držao Prustove maksime da lepe žene treba ostaviti za muškarce bez mašte), tiče se bolesti kičme (skolioze) koju je Isabella imala kao dete (Ingrid Bergman je čak davala intervjue na tu temu), a zbog koje sam i ja imala nedaća, svojevremeno.

Ostavite odgovor

