Tri animirana filma prema delu Čarlsa Bukovskog

.

.

.

Nedavno je moj prijatelj proslavio rođendan pa sam mu kao iznenađenje pripremila odlazak u antikvarnicu gde je mogao po želji da izabere neke knjige kao poklon. Na veliko iznenađenje (veliko jer je u tom trenutku bilo neočekivano), odabrao je dve knjige Čarlsa Bukovskog, kralja palpa prema čijoj sam ličnosti, a i delu, uvek imala suzdržan odnos.

Posle par dana drug mi je saopštio da je jedna od knjiga koju je započeo neverovatna, „urnebesna“, a ja sam se zapitala da li bi opet trebalo da revidiram svoje mišljenje jer, sem poezije, ništa drugo nisam ni čitala. Je li to dovoljno? Svaka knjiga zahvteva spoljašnje slike ili događaje kao podsticaj pa neka ovi kratki animirani filmovi budu početak.

O Čarlsu Bukovskom na blogu A . A . A

Ostavite odgovor

