CREDO

Michelangelo Buonarroti - David, 1501-1504.

Michelangelo Buonarroti – David (detail), 1501-1504.

НА ШТА САМ ПОНОСАН И СМЕМ ДА БУДЕМ ПОНОСАН КАО УМЕТНИК ?

НА ОДЛУКУ КОЈА МЕ ЗАУВЕК ОДВАЈА И ИЗОЛУЈЕ ОД СВЕГА НИСКОГ.

НА ДЕЛО КОЈЕ БОЖАНСКИ ПРЕКОРАЧУЈЕ СВАКУ НАМЕРУ И ЧИЈУ НАМЕРУ НИКО НЕЋЕ НАУЧИТИ ДО КРАЈА.

НА СПОСОБНОСТ ДА ОБОЖАВАМ ОНО ШТО ЈЕ САВРШЕНО И СТОЈИ МИ НАСУПРОТ.

НА СВЕСТ ДА САМ КАДАР ДА ПОДСТИЧЕМ ДРУГОВЕ У ДЕЛАТНОСТИ КОЈА ИМ ЈЕ НАЈСВОЈСТВЕНИЈА, ДА СВЕ ШТО СТВАРАЈУ БУДЕ ЗА МЕНЕ ДОБИТАК.

ФРИДРИХ ШЛЕГЕЛ

Ostavite odgovor

